סרט תדמית הוא הנדבך העיקרי כיום בתחום הדיגיטל, אותו מנהלים חלק מבעלי העסקים בארץ ובעולם, יותר ויותר בעלי עסקים מעדיפים להדגיש את יתרונות המותג שלהם באמצעות סרטי תדמית. באמצעות סרט תדמית ניתן לנהל בנקל את המותג ולהביא לידי ביטוי את יתרונותיו.
כאשר בית עסק מוצג בצורה ויזואלית על יתרונתיו, בצורה שבה העין והמוח תופסים את את המציאות, קל וחומר שהלקוח יזדהה יותר עם המותג והוא יחלחל יותר ויותר לתודעתו.
בתקופה האחרונה, אנו עדים לכמות ערה של חברות היי-טק וסטארט-אפים שמכינים סרטון תדמית באורך קצר (של דקה עד שתיים) שמביא ללקוח הפוטנציאלי את הפאנץ' אודות המוצר המיוחל. סרטוני תדמית אלו, משלבים לעיתים דמויות תלת מימדיות או דו מימדיות על מנת לייצר ללקוח הקצה את "דמות המדריך" בסרטון התדמית.
קל לחשוב שסרטון תדמית הוא מלאכה קלה, שכן אורך הסרטון לרוב לא עולה על 2-3 דק', אך עבודה רבה מושקעת בהפקת סרטון התדמית, בימוי, עריכה, תכנות, קידוד, צילום, הזרמת סאונד לדמויות (קריינות), העלאת הסרטון לרשתות חברתיות ועוד.
לצד כל ההשקעה בסרט תדמית, מסתבר שהיא משתלמת; ע"פ סוכנות המחקר גרטנר גרופ, לצפיה בסרט תדמית איכותי אודות מותג, השפעה ניכרת על ביצוע התקשרות עם העסק מושא הסרט.
למעשה, תפקידם של סרטי התדמית הוא יצירת דימוי חיובי עבור המותג בעיניי הלקוח הפוטנציאלי. וזאת להבדיל אלף אלפי הבדלות מפרסומות בטלוויזיה המסחרית כפי שרובנו מכירים.
בניגוד לפרסומות בטלויזיה או בקולנוע אשר בעטיין הלקוח הפוטנציאלי הוא "צרכן שבוי", בסרט תדמית, לצרכן הזכות לנגן את הסרט כל אימת שתחפוץ נפשו בכך, על ידי ניגון הסרטון, הלקוח הפוטנציאלי יקבל מסר שיווקי חד וממוקד ויוכל לצרוך אותו בימנו אנו, כמעט בכל מקום, באינטרנט, בטאבלט ומכשיר סלולרי מזן הסמארטפון.
סרטי תדמית נחשבים לאמצעי מדיה חדש יחסית אשר הפכו להיות יותר ויותר נפוצים ושגורים ב-10 השנים האחרונות וקהל היעד העיקרי שלהם, הן חברות קטנות ובינוניות וזאת במפאת הסיבות הבאות:
ברמה הלשונית והדיאלטיקה של העניין, כשאומרים "סרט תדמית" לרוב מדברים על סרט שנעשתה בו עבודת צילום ושאומרים "סרטון תדמית" לרוב מדובר על סרטון אנימציה דו מימדי או תלת מימדי.
כל הזכויות שמורות © לאפסייט סינמה | מקבוצת אפסייט